بازاریابی شبکه های اجتماعی را از کجا شروع کنیم؟

social01

بری شروع بازاریابی شبکه اجتماعی مناسبی انتخاب کنید.

سعی کنید شبکه های اجتماعی کسب و کار را از خصوصی جدا کنید.

چرا باید صفحه کسب و کار را از صفحه شخصی جدا کنیم؟

عامل دوستی در بازاریابی کجاست؟؟

خیلی ها میگویند با مشتریان خود دوست باشید و از عامل دوستی در بازاریابی و فروش محصول و خدمات استفاده کنید تمامی این ها درست است و بخش مهم بازاریابی ست، اما در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کمی متفاوت است چرا که شما شناختی از مخاطبان خود ندارید و دقیقا نمی دانید چه کسانی وارد شبکه های شما می شوند و با چه قصد و نیتی، پس باید با سیاست در شبکه های اجتماعی پست و یا مطلب بگذاریم.
آیا مشتریان شما دوستان شما هستند یا فقط یک مشتری؟
آیا همه آنهایی که امروز مشتری و دوست شما هستند در روز اول دوست شما بودند یا فقط بدنبال یک شرکت و برند خوب می گشتند و با شما آشنا شدند؟

اگر تصمیم جذب مشتری از طریق شبکه های اجتماعی دارید پس باید تمرکز روی مشتریان جدید داشته باشید، اگر هدف نگهداری مشتریان قدیمی یا دوستان است پس بهتر است پس از شناخت نسبی، آنها را عضو صفحه شخصی (حریم شخصی) خود کنید و سپس عامل دوستی را در بازاریابی دخیل کنید.

بدلیل اینکه درصد زیادی از افراد در تصمیمی گیری ها فاکتورهای عاطفی را لحاظ می کنند امکان دارد در انتخاب برند یا محصولات شما به جای تمرکز روی کیفیت و قیمت، مطالب و پست های شخصی شما آنها را تحت تاثیر قرار دهد در این حالت اگر محصول دارای کیفیت و قیمت مناسب باشد این امر می تواند برای شما زیاد خوشایند نباشد که از روی پست های شخصی با شما همکاری داشته باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *